vrijdag 14 september 2018

THEMA: ZINTUIGEN

Met onze handen kunnen we voelen. Met mijn oren kan ik horen! Met mijn ogen kan ik kijken en met mijn mondje kan ik veel lekkers proeven. Met onze neus gingen we opzoek naar dingen die lekker of vies ruiken. Het was een fijne week waarin we veel geleerd hebben.

Vertellen met babbelkous



Wat voel ik?
 




Waardoor kunnen we allemaal kijken?






 



Ik zie je niet, ik zie je niet ...
 

... kiekeboe! Hier ben ik!




Een masker verven en versieren



Wat kunnen we allemaal proeven? Is al wat we proeven ook even lekker?



Welke geluiden kunnen we allemaal horen?
  







 






Kunnen we de dagelijkse geluiden herkennen?





 


Spelen met muziekinstrumenten

     


Ruiken met onze neus










Onze geverfde en versierde maskers



Kan je mij nog zien?